Kodėl Dovre ketus?

47674e109b85ae6495880f2604f34f58

Dovre filosofija – geriausios krosnelės ir židiniai liejami iš ketaus.

Dovre lieja krosneles ir židinius tik iš ketaus. Kodėl? Norint atsakyti į šį klausimą verta palyginti ketaus ir plieno šildymo prietaisų savybes:

  • Aukščiausios rūšies ketus yra idealus šilumos laidininkas – įkaitus vienai ketaus detalei, ji iškart paskleidžia šilumą ir kitoms šalia esančioms ketaus dalims.
  • Ketaus tvirtumas ir atsparumas aukštoms temperatūroms yra geriausia Jūsų židinio ar krosnelės ilgaamžiškumo garantija. Tikriausiai žinote, kad daugelio automobilių varikliai yra gaminami iš ketaus dėl tų pačių priežasčių.
  • Plieninės krosnelės ir židiniai greitai įšyla, o ugniai užgesus taip pat sparčiai atvėsta. Ketaus krosnelės ir židiniai įšyla lėčiau, betugniai užgęsus ketus spinduliuoja sukauptą šilumą dar ištisas valandas. Tiek plieninės, tiek ir ketaus krosnelės ar židiniai skleidžia vienodą šilumą, kai jie yra kūrenami pilnu pajėgumu.
  • Ketaus krosnelės ir židiniai yra surinkti iš dalių, kurias, reikalui esant, galima nesunkiai pakeisti. Tuo tarpu plieninių krosnelių dalys paprastai yra suvirintos viena su kita ir dalių keitimas yra sudėtingesnis.
  • Ketaus krosnelės gali būti papuoštos įmantriais ornamentais – mat ketus yra liejama medžiaga, kuriai gali būti suteikta praktiškai bet kokia forma.
  • Ketaus paviršius idealiai tinka būti padengtas emaliu, suteikiančiu krosnelei papildomo žavesio.

Dovre ketus – geresnis

Įvaldytas ketaus liejimo menas

Ypač moderni Dovre ketaus liejykla yra puiki savo srities žinovė. Joje gaminiai liejami tik iš aukščiausios rūšies ketaus, kuris yra idealus šilumos laidininkas. Ketaus tvirtumas ir atsparumas aukštai temperatūrai yra geriausia Dovre židinio ar krosnelės ilgaamžiškumo garantija.

Patys moderniausi gamybos procesai ir ypač smulkaus smėlio naudojimas Dovre liejiniuose užtikrina idealią gaminio formą ir nepriekaištingą paviršiaus kokybę. Ne veltui daugelis Europos židinių gamintojų pageidauja, kad sudėtingos krosnelių ir židinių dalys būtų išlietos būtent Dovre liejykloje ir nepatiki šių darbų jokioms kitoms liejykloms.